Mera decoupage!

Jul, Julpyssel / Decoupage, Jul, Julblogg, jul365, julfeeling, julpyssel / Permalink / 0
Som vanligt när jag börjar göra något så får jag feeling och gör några saker till på samma spår. Så tro inte att ni sett det sista av pärlplattor heller för den delen, jag försöker bara skona er från upprepning. Som ni ser är detta en decoupagad trähäst, kort och gott. Denna häst har kostat mig sammanlagt ca 10kr. Det tycker jag är en väldigt fin häst till det priset.
 
Jag tycker om, och vill tipsa om, att köpa på sig lite "skit" där det finns och kanske till och med reas ut. Det finns alltid en himla massa halvfula saker i krimskramsbutiker som med lite omsorg kan bli något tjusigt. Mycket prisvärdare än att bara köpa saker på tex Panduro. Och perfekt med småsaker till "gå bort"-presenter och julgrupper! 
 
Jag vet att det är lite korta och trötta pyssel som presenteras just nu (och kanske alltid), men tiden går ju så fort hela tiden. Snart oktober och jag har inte ens börjat köpa/skapa julklappar, eller ens funderat ut några för den delen. Panik! 
Till top