Juliga vaser?

Jul, Julpyssel / Permalink / 1
Satt och letade igenom min telefon i jakt på bloggmaterial. Hittade en himla massa så jag känner mig rätt peppad just nu! Har fått nya dystra besked så livet går fortsatt i moll in på 2018 så jag håller hårt i min julglädje. 
 
Fann även tre "vaser" som jag gjorde för några år sedan. De gjordes visserligen inte i julsyfte men jag tycker ändå att de passar fint till jul. Och om inte annat så kan man ju jula till dem lite mera. De är superenkla att göra men tar sin goda tid. Bakom de rullade boksidorna gömmer sig vanliga glasbrukar, tänk oliver. Sidorna är rullade och sedan ditklistrade med smältlimm. Sen satte jag bara runt det jag fann i gömmorna!   
 
 
 
 
Här fick ni visst en liten glimt av min rygg igen också =)  
 
 
#1 - - Maries strålande jul:

Superfina!

Svar: Tack så mycket =)
julfeeling.blogg.se

Till top