Årets julgrupp nr 1

Jul, Julgrupper / Jul, Julblogg, jul365, julblommor, julfeeling, julgrupp, julpyssel / Permalink / 0
Då var det åter dags för de tre julgrupperna. Inget är så stressigt som att tänka ut, handla och skapa dessa. Men jag tror jag är klar med alla tre. Har inte varit mitt kreativaste år men man kan ju inte vara på topp jämt! Den stora gruppen, som ni säkert får se imorgon är antingen ett kreativt mästervärk som min goda vän beskrev som "assnygg och väldigt arkitektonsik" eller så är det total kallops och det vidrigaste jag någonsin gjort. Jag ska suga på saken tills imorgon.. 
 
Här ovan har ni iallafall den lilla julgruppen. Enkel men lite annorlunda! Tyckte det var kul att göra den i en kokosnöt! =) Ni får ursäkta den dåliga bilden, dagsljuset är ju aldrig närvarande nuförtiden. Även om det ju vände mot ljusare tider igår.. 
Till top