Pärlplatta!

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, jul365, julfeeling, julkort, julpyssel / Permalink / 0
Ikväll har jag lagt en pärlplatta för första gången på väldigt länge! Novis som man är så hade jag köpt två olika formar och tänkt att man kan väl använda dem till att göra en rund också om man vill. Det kunde man inte! Så jag gjorde en kvällsutryckning, igen, för att få tag på en rund pärlplatta. Min kära vän var vänlig nog att låta mig komma och hämta några, trots att hon redan var redo för sängen. Så hon räddade detta inlägg!
 
Som vanligt så kommer inspirationen ifrån Pinterest och som vanligt kan man ju variera former och färger i oändlighet. Eftersom min är svartvit och då jag satte bostäverna lite hipp som happ, pga av att jag kollade på Jim Carreys nya tvserier på HBO samtidigt, så blev det lite Tim Burton-stil på det hela. Inte min avsikt men absolut inte mig emot! Kommer bli fler pärlplattor framöver... 
Till top