Julklapp nr 2 - hur ska detta sluta

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, Julklapp, jul365, julfeeling, julklappsinslagning, julpyssel / Permalink / 0
Årets andra julklapp är inslagen och paniken är fortsatt närvarande. Har fortfarande inte pyntat klart heller, vilken konstig jul det här är. Inspirationen som vanligt ifrån Pinterest. Jag snurrade ihop snöret försiktigt i handen och lade sedan en rejäl klutt smältlimm på paketet som jag tryckte fast snöret i. Sedan lindade jag runt två varv och limmade dit en liten snutt. Min stämpel svek mig så jag var tvungen att måla på lite själv med svart, det är därför det ser så kluddrigt ut, men hade inte precis lust att börja om...  Jag blev iallafall hyfsat nöjd. Men nu börjar det ju bli lite prestige i det här, jag kan ju inte ge bort en butiksinslagen klapp till någon nu liksom. Kommer ta tid detta! Men ett problem i taget, först ska de köpas! 
 
 
Till top