Bosniskt julpyssel

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, jul365, julfeeling, julgran, julpyssel / Permalink / 0
Så, då var man hemma igen efter 3 fantastiska veckor i Europa! Vi hälsade bland annat på mannens familj i Bosnien och till min förvåning så började hans kusins fru plocka fram en massa julpyssel hon har gjort. Där var tomtar, snögubbar, granar och änglar! Den här tyckte jag var extra fin så med hennes tillåtelse så delar jag med mig av den här på bloggen! Kommer även visa en ängel hon har gjort längre fram.
 
Det var fint att trots att vi knappt kan kommunicera med varandra så kunde vi mötas i vår julfeeling! 
 
Under denna resa har jag av många olika anledningar blivit så supertaggad att julpyssla och blogga. Hennes pysselglädje, inspiration ifrån stort och smått, julbutiksbesök och även väldigt fina kommentarer och omnämnanden från läsare och andra julbloggare! Nu jädrans kör vi! 
 
 
Till top