Juleljus

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, Juleljus, julpyssel / Permalink / 1
Till mitt eget missnöje så fanns inte hela mitt resterande lager av julpyssel i lådan jag fann häromdagen. Så när jag glatt packat upp den, och sorterat i lådor i mitt pysselrum, så insåg jag att jag fortfarande stod utan min stämpelarsenal. Så det blev till att tänka om! 
 
Det jag däremot fann var några sådana här ljus! Gjorde dem under mitt panikpysslande inför julmarknaden jag stod på. De är fanken inte speciellt tjusiga, och de är egentligen inte ett uns kreativt, men funkar ändå som en random gå-bort-present i juletid. Man gör dem så här:
 
- köp  ljus
- köp klistermärken avsedda för ljus
- klistra märken på ljus
- lura folk att det är en fin gåva med lite cellofan och snöre
 
Idag har jag däremot testat ett helt annat, betongrelaterat, pyssel. Som inte kunde visas upp idag, men som jag hoppas blir mer än några klumpar så att jag kan visa dem längre fram!
 
#1 - - Emma:

Fantastisk beskrivning! Haha

Till top