Julpyssel - tillfället gör pysslaren

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, julpyssel / Permalink / 0
Gick förbi vår lokala pysselaffär för att köpa servetter till ett decoupage-projekt idag. Visade sig att de ska stänga (fan!) och har mellan 20-70% rea på ALLT (yay!). Pysselrelaterad härdsmälta i hjärnan inträffade, så jag köpte typ en av allt.
 
Kanske inte riktigt men det blev en kasse full med grejor, allt från keramik och stickers till filtfigurer och frigolitringar. Samt även dessa hjärtformade ornament i hårdpapp, som efter kvällsspisen blev utsmyckade med några dekorark som jag haft liggandes några år, utan att veta vad jag ska ta mig för med dem.
 
Tror inte att jag egentligen gillar varken färgerna eller mönstren så mycket, möjligtvis med undantag för den högra men de blev ändå rustika och rätt mysiga. De passar perfekt på en trollhasselgren, men vad passar inte på en trollhasselgren?
Till top