Julkort - kanske

Jul, Julkort / Jul, julkort / Permalink / 1
Idag skulle jag köpa ett ark av något tjusigt papper för att ha som framsida till en grej, råkade i stället bli ett helt häfte med massvis med fina papper! Självklart ifrån Panduro. Om någon har tips på andra bra ställen/sidor att köpa pysselmaterial på så får ni gärna tipsa mig. 
 
Med tillgång till dessa så blev jag tvungen att börja julkortsspekulera lite. Eftersom jag fortfarande inte hittat mina stämplar så kunde jag inte göra några i sin helhet men ville ändå testa lite varianter. Men oroa er inte, jag har inte blivit sne eller fått strul med ögonmåttet, ingenting är limmat ännu! =)
 
Tycker att det är kul att jobba med lite andra färger än de klassiska julfärgerna! Varför inte lila och svart liksom..
#1 - - Ulla-Karin:

Hej ! Var kommer den fina snirkliga stämpeln ifrån på kortet uppe till vänster ?

Svar: Köpte den på Panduro för något år sedan! Tack för att du läser min blogg =)
julfeeling.blogg.se

Till top