Julklappsinslagning

Jul, Julpyssel / Jul, Julblogg, Julklapp, granar, julfeeling / Permalink / 0
Hmh..bloggläsandet har gått ned under helgen, hur kan det komma sig? Tar det som ett tecken på att folk inte önskar sig julfeeling på midsommar, who knew!? =)
 
Jag satt och frukostpinterestade och hittade idag ovanligt mycket grejer jag skulle vilja testa. Idag blev det den här klapppyntningsvarianten, utförandet är under all kritik men man förstår iallafall principen. Ett enkelt sätt att pimpa sina julklappar! Man kan använda olika papper eller julkort till att klippa ut granarna i. Ett tips är att skriva ut en gran och använda som mall, för det tog mig genant lång tid med penna och linjal att få till dessa semirisiga proportioner.  
 
Ett annat tips! Jag hade inget kartongfärgat inslagspapper hemma, så jag tänkte "aha, en papperspåse". Men nej nej nej, dont do it! Det går inte att vika ordentligt och det går inte att tejpa, tejpen fastnar inte! Jag slogs och slet för att få till den där och baksidan är ett kluster av tejp! 
Till top