Backstage på Julkorten 2016

Jul, Julkort / Permalink / 1
År 2016 så bestämde jag och min man oss för att vara lite lustiga och skicka julkort på våran katt. Tanken var att vara lite ironiska över alla julkort på barn som florerar. Det vi inte visste var att våra katt, Charlie, var en fotomodell. Bilderna blev på tok för snygga för att uppfattas ironiskta Hittar inte julkorten nu så delar med mig av några av de bortvalda bilderna så länge, så kommer julkorten vid senare tillfälle.
Sänder Charlie en tanke i katthimlen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Maries strålande jul:

Vad roligt att du gillar mina julkort :)
I flera år har jag även ordnat en julkortsswap där man kan byta julkort med varandra.

Självklart vill jag länka till dig, du hittar det under fliken länkar i min blogg. Jag la in dig under Nya julvänner till att börja med så blir det enklare för andra att hitta till dig i början så flyttar jag upp dig sedan.

Jättesöta foton på katten <3

Svar: Tack så mycket! Då tar jag och länkar till dig också =) (ska bara komma ihåg hur man göra haha.. )
julfeeling.blogg.se

Till top