Julgrupp..bubblare

Jul, Julgrupper / Permalink / 1
I brist på bättre fantasi och tid så kommer här ännu en julgrupp. En vit version av den jag la upp för ett tag sedan. Denna ingick inte i "de tre julgrupperna" utan gjordes till min chef inför jul... är jag rätt säker på. Mitt julgruppsminne tryter.. 
 
Tänker mig att jag snart ska komma igång att recensera julfilmer också! Började plöja julfilmer som en tokdåre efter jul så jag har några på lager och sedan är det bara att börja glo på nytt! Problemet är ju som vanligt att man inte får lägga upp bilder hur som helst ens på filmomslag. I tryckt media får man publicera omslag i recensionssammanhang men inte på internet... Så frågan är hur man ska göra. Vad riskerar man om 17 pers i en svensk blogg ser otillåtna filmomslag, som upphovsmakarna förmodligen enbart skulle tolka som reklam... humh...
 
Nu ska ju detta visserligen bli universums största julblogg så då kanske det blir lite värre med upphovrättsbrott haha...
 
För er som undrar - granarna står kvar! 
#1 - - Kristoffer:

Hei! Jeg finner ingen kontaktinformasjon - send meg gjerne en mail!

Till top