Min skänk som äntligen fått sin krans

Jul, Juldekorationer / Jul, Julblogg, jul365, juldekorationer, julfeeling / Permalink / 0
Här har vi nu min kalkmålade skänt, mitt juldekorerande och min nya krans. Det blev en väldigt mycket magrare krans den här gången, inte lika fluffigt nice men bra mycket hållbarare. Det gömmer sig ett gammalt, väl rengjort, cykeldäck där under. 
 
Som vanligt har jag i tankarna haft målsättningen översvallande och amerikanskt och som alltid landar jag i avskalat spartanskt. Måste verkligen öva på detta! Får även lite panik av att jag inte köpte ljus i exakt samma gråa nyans och att min växt till höger inte har samma gröna färg som min växt till vänster... men försöker slappna av. Djupa andetag.. 
 
Idag har jag varit ledig och juldonat som tusan, förutom att äntligen orkat göra om kransen så har jag gjort en massa annat pyssel. Pyssel som jag dessvärre inte kan visa er före jul... 
 
Till top