Lite fler julklappar

Jul / Jul, Julblogg, Julklapp, jul365, julfeeling, julklappsinslagning / Permalink / 1
Nu börjar jag bli klar med julklapparna, så skönt! Här ser ni några till av mina stillsamma men pyssliga inslagningar! Man har ju inte precis tid just nu att julpyssla med annat än sådant man själv faktiskt behöver inför jul! 
 
Idag var jag förresten förbi julmarknaden i gamla stan. Den var ju mysig så klart men väldigt väldigt liten, ingenting man bör fara till Stockholm för att uppleva precis. Men råkar man gå en promenad i Gamla stan så kan man ju besvära sig med att gå förbi. 
 
Igår var jag på "Mammas nya kille - firar jul på måfå", den var superbra! Mycket bättre än deras senaste scenföreställning. Nästan samtliga huvudkaraktärer gjorde bra ifrån sig och de nya karaktärerna var verkligen toppen! De är ju så klart duktiga allihopa men Mattias Fransson, Sven Björklund och Olof Wretling är helt fantastiska på det de gör! Rekommenderas ifall man tycker att det de gjort hittills varit skoj! 
 
 
#1 - - Sarah:

Vad skönt att du börjar bli klar med dom :)

Svar: Superskönt! Tack för att du läser min blogg! =)
julfeeling.blogg.se

Till top