Julkort - årets första

Jul, Julkort, Julpyssel / Permalink / 0
Hade inte alls tänkt göra julkort idag, hade en annan plan. Men sen så blev jag sugen på att städa altanen och sen hittade jag fortfarande inte alla mina stämplar så den planen gick i stöpet! Så vad gör man? Jo man slänger i all hast ihop årets två första julkort, samt leker lite med sina nya stämplar som man faktiskt har koll på. Gillar egentligen inte att göra så här konceptuella kort men vad gör man inte.. Skulle inte gråta om jag själv fått dem i lådan så det är ju i alla fall någon form av godkänt betyg! 
 
Lovar att styra upp mina pysselattiraljer inom kort*, så att det blir ordning på torpet! 
 
*I bemärkelsen "inom en inte allt för avlägsen framtid", där både "inte allt för" och "avlägsen" specificeras vansinnigt luddigt och med närmast bibliska tidsperspektiv 
Till top