Infomercial

Jul / Permalink / 0
 
Okej, nu har det hänt! Jag har skaffat Instagram, till min blogg. I need to spread the word, kan inte sitta och kämpa ihop inlägg varannan dag för den lilla nuvarande skaran. Som i och för sig är rätt imponerande med tanke på att jag vet att inte ens min familj orkar gå in varannan dag.. Men i alla fall!  Mer jul till folket, och är det sociala medier som gäller så är det det jag får ägna mig åt! 
 
Steg ett avklarat! Nu ska jag bara lista ut hur fanken det går till med att lägga upp bilder, koppling till mina inlägg och hashtags och grejer! (nope, ännu icket fyllda 30) 
 
För att få igång någon sorts flöde ( yes, jag kan socialamedierjargong ;-), synd att jag sedan använde ordet jargong och gjorde en gammaldags emoji annars hade man kunnat tro att jag var down with the kids )  tänkte jag först försöka få upp bilder på allt som redan finns här på bloggen, parallellt med nya inlägg så klart. Så ni som önskar följa mig får räkna med lite upprepning. 
 
Så välkomna till min instagram, förhoppningsvis är den inte tom så länge! =) 
Till top